close
Regulacja Zaworów W Skuterze | Dane techniczne, Tuning, Opinie, Blokady, Cena. Tematy Skuterowo.com |  Wszystko o

Regulacja Zaworów W Skuterze

Wybierz interesujący Ciebie tematSkutery i Motorowery, najistotniejsze informacje. Sprawdź najpopularniejsze skutery, motocykle 125 ccm i motorowery. Zobacz czym interesują się Użytkownicy Skuterowo.com. Znajdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, takie jak: Blokady, tuning, dane techniczne, cena, forum pomocy czy prawo jazdy AM, nazywane skrótowo i nieprecyzyjnie jako prawo jazdy na skuter.

Więcej o Regulacja Zaworów W Skuterze w portalu Skuterowo.com


Regulacja świateł w jednośladzie: Po co i jak regulować.

Regulacja świateł w jednośladzie: Po co i jak regulować.

... niech się stanie jasność. nie chodzi tu o cuda nadprzyrodzone, objawienia, czy olśnienia, ale o prawidłowo działające oświetlenie w naszym jednośladzie. jak ważne ze względu na nas ...

Gaźnik - regulacja gaźnika: Jak optymalnie wyregulować

Gaźnik - regulacja gaźnika: Jak optymalnie wyregulować

... jak regulować gaźnik? na co zwrócić uwagę? jakie są oznaki nieprawidłowej obsługi tego urząd ze o tym dziś w skuterowo.com. zatem jak krok po kroku zabrać się za regulację gaźnika? 1. stawiamy skuter na nóżce centralnej, uwaga: na płaskiej powierzchni. 2. zakręcasz śrubkę od regulacji mieszanki ...

Jak to zrobić? Czyszenie i regulacja gaźnika 2T i 4T

Jak to zrobić? Czyszenie i regulacja gaźnika 2T i 4T

... gaźnik, to jeden z najważniejszych elementów skutera, o ile nie został on wyposażony we wtrysk paliwa. wadliwe działanie, zła Regulacja gaźnika jest częstą przyczyną niewydajnej pracy, gaśnięcia silnika na wolnych obrotach, nieoptymalnego spalania. to właśnie gaźnik odpowiada za tworzenie mieszanki paliwowo - powietrznej. w jego komorze dochodzi do tworzenia ...



Więcej o Regulacja Zaworów ze przeczytasz na Forum Skuterowo.com


regulacja zaworów 4t

... wg mnie nie trzeba jeszcze regulować, jeśli ich nie słychać np podczas postoju,dla rozregulowanych Zaworów charakterystyczne jest klekotanie w silniku takie jak we fordzie fiesta lub polonezie :d ...

Regulacja zaworów

... czy musze ustawiać luz zaworowy skoro nie ma problemu z odpalaniem oraz osiągi nie pogorszyły sie ? od nowości była tylko jedna Regulacja przy pierwszym przeglądzie. aktualnie przebieg wynosi 4400. ...

Regulacja zawórów

... wiem że ten temat był dużo razy na forum ale w żadnym z tematów nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie. załóżmy że już wszystko mam odkręcone teraz tylko ta Regulacja została to reguluje sczelinomierzem i wiem że ssący musi mięc 0.05 ale skad będę wiedział że własnie mam te 0.05 a nie mam np: 0.10. czy tam na tym ...

Regulacja zaworów - pytania.

... witam mam pytania do regulowania Zaworów . luz na ssącym to 0.5 a na wydechowym 0.6. który to wygechowy? a jak to dokręcać mocno? ...

90cc regulacja zaworów

... naprawdę ? na 0.05 i 0.06/0.07 dziwnie mi się skuter zachowuje przy max obrotach, przy ustawieniu 0.10 oba zawory problem przy max obrotach ustępuję trochę, ale nie do końca. na obu Regulacja skuter pali od strzała, ma równe obroty. stanie się coś jak jest za duży luz ? myślę, że nie wypali mi zaworów- jak myślicie ? ...

regulacja zaworów 139qmb, klucz

... mam na oku taki kluczyk marek-sklep.com.pl/pl/p/klucz- Regulacja ktoś z was go może ?co o tym sądzicie? warto te pare zł wydać na ten kawałek złomu? :) ...

Kymco Spacer 125 - regulacja zaworów.

... witam potrzebuje pomocy w formie informacji na temat regulacji Zaworów jaka wartosc sie reguluje ...

Sym Orbit - regulacja zaworów i gaźnika.

... witam! mój skuter (sym orbit 4t) ma już prawie przejechane 3 tys. km. chciałem się zapytać kiedy należy wykonać regulacje Zaworów i gaźnika? czy wykonuje sie to jak się zauważy jakieś niepokojące objawy ? czy po określonym przebiegu? ...

Regulacja zaworów 139QMB - pytanie.

... witam! mój znajomy mechanik stwierdził, że przy regulacji Zaworów nie trzeba ustawiać koła zamachowego. jedynie trzeba ustawić odpowiednio zaworki. mnie to nie pasuje bo przeglądam instrukcje to pisze o tym kole zamachowym że ma być odpowiednio ustawiona. za ...

Toros F16 zatarcie silnika?? lub regulacja zaworów ??

... temperuje takich wszechwiedzących małolatów jak ty, ogarnij się i zrób to co thebogus napisał, czyli sprawdź ustawienia Zaworów i nie zgrywaj cwaniaczka, bo nikomu tu takim zachowaniem nie zaimponujesz. ...

Kilka pytań związanych z regulacją gaźnika i zaworów.

... witam. mam kilka pytań związanych ze regulacją gaźnika i Zaworów pierwszy raz mam zamiar to robić więc proszę o wyrozumiałość. chcę wyregulować gaźnik i czytałem że robi się to na ciepłym silniku, wkręca się śrubkę do końca i wykręca ...

Luz zaworów

... jakie powinny być luzy Zaworów w silniku bz169mm ...

Ustawianie zaworów 4T

... mógłby mi ktoś przybliżyć sposób ustawiania Zaworów mniej więcej wiem jak to się robi lecz wolę się upewnić. ...

Pokrywa zaworów

... witam mam problem z pokrywą Zaworów 1 razy regulowane były zawory ojciec wkręcił śrubę z ukręconym łebkiem.teraz tej śruby nie idzie odkręcić próbowałem popukać w nią młotkiem spryskana wd-40 i ani drgnie a klucz się ...

Junak 901 - stuki zaworów

... jeździć na swoim junaczku. były wymieniane uszczelki cylindra itp i po złożeniu wszystkiego, ustawieniu zapłonu po jakimś czasie po mocniejszym przekręceniu manetki zawory stukają o pokrywę. jak myślicie, ustawienie Zaworów powinno zaprzestać uderzanie ...

glowica i rwgulacja zaworow

kupilem cylinder i glowice 80cc i nie umiem wyregulowac zaworow bo na 0.60 ma luz a brakuje mi sróbki co mam wymienic koniki czy te sróbki

Zawory, luzowanie zaworów

... witam dostałem się do Zaworów , lecz nie wiem jak je poluzować o.o . posiada ktos filmik (filmik nie zdjęcia) jak to zrobic ? dzieki z gory router bassa ...

Baotian 4T - dym z pokrywy zaworów.

... tym że skuter nie odpala choć kompresja i iskra jest zawory i rozrząd ustawione ok gaznik tez a skuter niechce zapalic i przy kreceniu wydobywa sie dymek z pokrywy Zaworów tak jak by zawór wydechowy sie nie otwierał wymieniłem tez te gumowe uszczelki na zaworach ,silnik przy dłuższym kreceniu sie troche nagrzewa a wiec jakies tam spalanie jest .czy ...

Opinie: Ustawianie zaworów w skuterze 4T

... dzięki za słowa uznania, aczkolwiek jest kilka poradników o regulacji Zaworów w sieci :) ...

Spadek mocy po regulacji zaworów

... witam mam taki problem skuter po regulacji Zaworów osłab i nie ma tej siły jak kiedyś może być to od tego że przed ustawieniem na punkty popuściłem zawór ssący a potem ustawiłem punkty ? ale i tak ...

Pozostałe tematy z bazy wiedzy>>

Newsletter

Podaj e-mail:

Skuterowo.com Poleca:

Keeway Cityblade 125: 3 zalety i 3 wady
Keeway City Blade 125 to stosunkowo nowy model na naszym rynku, choć od roku znany już w ofercie chińskiego producenta....

Chcemy Ciebie bliżej poznać. Pomóż nam udoskonalić Skuterowo.com
Chcemy Was poznać nie co bliżej. Dzięki Waszym anonimowym odpowiedziom będziemy mogli stale rozwijać naszą wielką pasję jaką jest Skuterowo.com....

Junak 121 125: Czy warto kupić?
Junak 121 125 ccm to ciekawa propozycja na rodzimym rynku jednośladów. Chociaż opisywany jest jako chopper, bardziej przypomina seryjnego scramblera...

Planujesz zakup akcesoriów do swojego jednośladu? Uzupełnij ankietę
Każdy z nas poruszając się czy to skuterem, czy motocyklem 125 ccm musli liczyć się z wydatkami. Nie mamy tu...

Honda Varadero 125: 3 zalety i 3 wady
Honda Varadero 125 to bardzo zgrabny i poręczny turystyk. Idealnie sprawdzi się dla początkujących fanów podróży, którzy na razie nie...

Istotne dla posiadaczy skuterów i motorowerów

Co jest najważniejsze na Użytkowników Skuterowo.com:
- Odblokowywanie skutera i motoroweru
- Tuning skuterów i motorowerów
- Karta Motorowerowa, jak zdać, jak się nauczyć i gdzie.
- Prawo Jazdy AM i Prawo Jazdy na Skuter.
- Modele skuterów Romet: Zetka 50, RR, 727, 717.
- Modele skuterów Zipp: Pro 50, Vapor, Toxic
- Model Yamaha Aerox, Xenter.

Polecane testy, porady, opinie...

 
Benyco Isette 50 debiutuje w polskich salonach

Benyco Isette 50 debiutuje w polskich salonach

14 lipca 2014

Nowy importer na polskim rynku - Benyco dziś oficjalnie debiutuje na polskim rynku modelem Isette 50 4T. To stylistyczne nawiązanie do retro stylu, który w naszym kraju przeżywa prawdziwy renesans. Wraz z Andrzejem Kuczmierowskim sprawdzamy tę maszynę.

Wiadomości3 opinii

Znak D-41: koniec strefy zamieszkania

Znak D-41: koniec strefy zamieszkania

01 stycznia 2010

Oznacza wyjazd ze strefy zamieszkania. Znak może być umieszczony w innym miejscu niż po prawej stronie jezdni.

Prawo0 opinii

Junak 901 F 50: Zdjęcia, Opis, Cena, Dane techniczne

Junak 901 F 50: Zdjęcia, Opis, Cena, Dane techniczne

21 marca 2014

Wersja F dedykowana jest osobom, które lubią klasykę. Zrezygnowano tutaj z nowoczesnej lampy z przodu, a zamieniono ją na zwykły, okrągły klosz. Dzięki temu 901 F przestał być agresywny i sportowy...

Zdjęcia0 opinii