close
Laska Robi Koniowi Loda | Dane techniczne, Tuning, Opinie, Blokady, Cena. Tematy Skuterowo.com |  Wszystko o

Laska Robi Koniowi Loda

Wybierz interesujący Ciebie tematSkutery i Motorowery, najistotniejsze informacje. Sprawdź najpopularniejsze skutery, motocykle 125 ccm i motorowery. Zobacz czym interesują się Użytkownicy Skuterowo.com. Znajdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, takie jak: Blokady, tuning, dane techniczne, cena, forum pomocy czy prawo jazdy AM, nazywane skrótowo i nieprecyzyjnie jako prawo jazdy na skuter.

Więcej o Laska Robi Koniowi Loda w portalu Skuterowo.com


Kurtka na skuter: Na co zwracać uwagę?

Kurtka na skuter: Na co zwracać uwagę?

... przylega do ciała. dzięki temu nie tracimy ciepła, a w razie wypadku ochraniacze są tam, gdzie być powinny. 7. elementy odblaskowe te mogą nam się kojarzyć z okresem podstawówki i obowiązkowymi odb Laska w najgorszym wypadku na myśl przychodzą pasy folii odblaskowej. nic bardziej mylnego. czasami kurtka jest tak zaprojektowana, że posiada jedynie wąziutkie białe wykończenia, które w nocy okazują się być ...

Jak wybrać i kupić pierwszy skuter?

Jak wybrać i kupić pierwszy skuter?

... wyboru i masz szansę, w oparciu o pozyskaną wiedzę, kupić coś, co będzie spełniało twoje oczekiwania. wady: musisz przemyśleć kilka kwestii, odpowiedzieć sobie na kilka pytań ("co chcesz w życiu Robi , określić oczekiwania, zakres budżetu itp. musisz poświęcić dużo czasu na czytanie (ze zrozumieniem!) podsumowanie: opcja dla ludzi mających cierpliwość do szukania informacji, czas na czekanie na zakup skutera i zdrowy ...

Moja relacja z oficjalnego otwarcia sezonu

Moja relacja z oficjalnego otwarcia sezonu

Jakieś dwa tygodnie temu wraz z Wodzem proponowaliśmy pojawienie się na imprezie organizowanej przez Stowarzyszenie motocyklowe "Dawcy Uśmiechu" z Sos

Uwaga na: Jednoślad vs Koleiny

Uwaga na: Jednoślad vs Koleiny

... potrafią zmienić tor jazdy skutera. jednak wbrew pozorom o wiele łatwiej przewidzieć zachowanie skutera w koleinie niż na frezach. dlatego też jeżeli wiemy jak się poruszać - koleina nie z Robi nam krzywdy. jeżeli traficie na swojej drodze na koleinę należy: 1. zwolnić lub uspokoić tempo jazdy - tak, aby mieć pełną kontrolę nad skuterem 2. rozluźnić się i pozwolić, by koleina łagodnie ...



Więcej o Laska Robi Koniowi Loda przeczytasz na Forum Skuterowo.com


Piaggio NRG robi buuu..

... witam w piaggio nrg gdy dodam gazu to Robi buu.. jedynie jak dodam od ...

Przy szybszej jeździe robi buuu!

... w moim zippie pro 50 jeżeli jade spokojnie powoli mniej wiecej do 50km/h to jeżdzi normalnie.. a gdy jade wiecej np 70km/h to pojade z pół km i Robi buuu jakby mu zapłon odciął albo paliwo.. ustane pokrece jakiś czas no i po chwili odpali i dalej to samo.. z gaźnikiem sie już męczyłem przestawiałem iglice itp ...

Jazda na skuterze w deszczu.

... darowanemu Koniowi :lol: ...

Romet c1 problem z odpalaniem jak jest zimny

... z Robi komuś loda?? ...

Użytkownik skutera z Krakowa i okolic?

... chciałbym z Robi wam loda i wziąć w dupkę ...

Opinie: Uchwyć Kymco w obiektywie. Zgarnij nagrody

... niby się darowanemu Koniowi nie patrzy w zęby, ale pierwsza nagroda za niecałe 200 zł;-) ...

Za ile moge sprzedać mój skuter ?

... za dwa litry wódki, za telefon, za starego laptopa, za Loda za wszystko kto ktoś zechce za niego oddać. ...

Opinie: Przetestuj z Castrolem oleje Power 1 Racing

... właśnie :) kpina!!!!! ale jak to mówią...darowanemu Koniowi w zęby się nie zagląda ;) a ten cały o kant dupy regulamin dotyczy tylko nas / uczestników a nie prowadzących konkurs ;) buraki z nich !!! ...

Opinie: Najfajniejsze dziewczyny na OWMiS

... z tym tematem mógłbym się zapoznać bardzo chętnie i głęboko. zwłaszcza z panią kończącą film. mógłbym zaprosić ją na Loda a nawet na na kanapkę. ...

Jaki skuter na początek?

Mi też się Agilitka podobała ale chciałem 2T. Gdybym był 14-letnią laską to wziąłbym Agility :)

Kask LS2 F351.

... damski ma dalej odsuniętą szybkę, żeby sobie Laska rzęsami nie porysowała :) ...

Sposób na upały.

... super, szkoda że w okolicy żadna Laska nie ma skutera...:/ :( sie rozpłaczę... bbbbeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... wystarczy;) ...

Jak poderwać laske na skuter?

... jak masz małą kanapę to Laska będzie musiała się do ciebie przytulać to już jest na plus skutera;d ...

Opinie: Junak 903 Race: Motocykl czy Motorower?

... motor jak motor ale ta Laska jest pierwsza klasa ;) ...

Motorower dla dziewczyny

... nie sądzisz że tak czy siak wszyscy mężczyźni będą patrzeć na ciebie, a potem na maszynę? ;) a tak w ogóle to w "zbroji" Laska na większym motorze, a zwłaszcza ścigaczu wygląda znakomicie :d ...

Prosze o opinie silnika 2t kymco

... spala tyle co Laska z połykiem, czyli daleko pociągnie. chlodzenie jak lód a raczej co sex oralny. lubię w dupę a wszystkiemu jest winny gaźnik!!! sex chuj cipa pizda ...

Opinie: Wybierz, który pojazd przetestujemy

... no chyba jednak nie, bo basse Robi romet, a f16 ...

regulacja zaworów i gaźnika

... a byłeś już na jakimś przeglądzie? pierwszy przegląd Robi się po 300km, drugi po 1000km. natomiast po dotarciu, regularne przeglądy zazwyczaj ...

Keeway RY6

... jak wd 40 nic nie da to może go do serwisu odda ;). lipa troche bo nie moge z nim jeździć, a samemu Robi samemu ...

Sportowy Keeway 4T

... ok autor napisał, że tylko 4t, ale keeway nie Robi chyba 4t więc napisałem, że alternatywą może być 2t.jak autor chcę 4t to zipp ...

...ska. rezerwat przyrody jezioro laska - jezioro objęte rezerwatem przyrody w woj. pomorskim 4 miejscowości w polsce: laska - osada w woj. pomorskim, w pow. chojnickim, w gminie brusy laska - osada w woj. pomorskim, w pow. kościerskim, w gminie dziemiany laska - wieś w woj. pomorskim, w pow. lęborskim, w gminie nowa wieś lęborska laska - wieś w woj. zachodniopomorskim, w pow. kamieńskim, w gminie wolin inne znaczenia laska - kij służący do podpierania się laska - jednostka czegoś (np. laska dynamitu, laska cynamonu) laska (gwara) - śląsko-morawski zespół gwar mieszkańców południowej części górnego Śląska. ...
źródło: Wikipedia


Pozostałe tematy z bazy wiedzy>>

Newsletter

Podaj e-mail:

Skuterowo.com Poleca:

Zientarski i Furgalski o polskich bramkach na autostradach
Polskie autostrady zarówno dla motocyklistów jak i puszkarzy to prawdziwy koszmar. Nie dość, że ich nie mamy, nie dość, że...

Rejestracja 250 albo 300 jako 125 cm3: Czy warto?
Wczoraj przywoływaliśmy nowe zjawisko polecające na zakupie motocykla 125 ccm i zwiększeniu jego pojemności bez zgłaszania tego faktu do ubezpieczyciela...

Swap moto 125 na 200 albo 300 cm3. Życzymy powodzenia
No i się zaczęło. Mamy podpisaną ustawę o 125 ccm na B, nawet jest już opublikowana w Dzienniku Ustaw i...

Pogoda dla motocyklistów 28-30.07.2014: Uwaga na gwałtowne burze
Przed nami bardzo gorący początek tygodnia. Do środy na termometrach zobaczymy od 28 do nawet 33 kresek. Nie zabraknie słońca...

Stacje LOTOS zabiegają o motocyklistów i motorowerzystów
Lotos jako pierwsza sieć stacji benzynowych w Polsce wprowadza program lojalnościowy dla kierowców jednośladów oraz wprowadza kilka udogodnień dla właścicieli...

Istotne dla posiadaczy skuterów i motorowerów

Co jest najważniejsze na Użytkowników Skuterowo.com:
- Odblokowywanie skutera i motoroweru
- Tuning skuterów i motorowerów
- Karta Motorowerowa, jak zdać, jak się nauczyć i gdzie.
- Prawo Jazdy AM i Prawo Jazdy na Skuter.
- Modele skuterów Romet: Zetka 50, RR, 727, 717.
- Modele skuterów Zipp: Pro 50, Vapor, Toxic
- Model Yamaha Aerox, Xenter.

Polecane testy, porady, opinie...

 
Znak B-39: strefa ograniczonego postoju

Znak B-39: strefa ograniczonego postoju

30 grudnia 2010

Znak wskazuje wjazd do strefy, w której obowiązuje zakaz postoju pojazdów na wszystkich drogach. Na znaku podaje się informacje o zakresie obowiązywania np. czas obowiązywania, dopuszczalny czas postoju, określone rodzaje pojazdów.

Prawo0 opinii

Honda PCX 125 2011

Honda PCX 125 2011

20 maja 2011

PCX jest zyskuje na popularności, również w Polsce. To połączenie miejskiej zwinności z maksiskuterowymi osiągami. Nieco odświeżona wersja tego modelu odbiła się szerokim echem na całym świecie i jest źródłem bardzo dobrych opinii.

Nowości Wideo5 opinii

Toros Fresco 50: Test Wideo

Toros Fresco 50: Test Wideo

15 października 2012

Duże skutery za niewielkie pieniądze? Istnieją takie? Toros Fresco 50 upewnia nas w przekonaniu, że jednak tak. Za 3 tysiące dostajemy dwa koła, dużą kanapę, w miarę niezawodny silnik i sporo zabawy. Zobacz test wideo, poznaj opinie Skuterowo.com.

Wideo1 opinia