close
Jakie Cisnienie W Oponach Skutera | Dane techniczne, Tuning, Opinie, Blokady, Cena. Tematy Skuterowo.com |  Wszystko o

Jakie Cisnienie W Oponach Skutera

Wybierz interesujący Ciebie tematSkutery i Motorowery, najistotniejsze informacje. Sprawdź najpopularniejsze skutery, motocykle 125 ccm i motorowery. Zobacz czym interesują się Użytkownicy Skuterowo.com. Znajdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, takie jak: Blokady, tuning, dane techniczne, cena, forum pomocy czy prawo jazdy AM, nazywane skrótowo i nieprecyzyjnie jako prawo jazdy na skuter.

Więcej o Jakie Cisnienie W Oponach Skutera w portalu Skuterowo.com




Więcej o Jakie Cisnienie Oponach a przeczytasz na Forum Skuterowo.com


Kymco Super 8 Jakie ciśnienie w oponach.

... witam ! Jakie ciśnienie w oponach powinno być w kymco super 8 4t ? znalazłem w instrukcji takie coś: front brake free play: 10~20mm rear brake free play : 10~20mm tire pressure: front 1.5kg/cm2 rear 2.0kg/cm2 torque ...

Cisnienie w oponach.

... nie mam pojecia czy dobrze mysle i mam pytanie. czy 225 kpa = 2.2208 atm tyle ma byc cisnienia w Oponach tyle co w samochodzie osobowym? dzieki za pomoc ...

Ciśnienie w oponach Junak

... koledzy podpowiedzcie Jakie mam mieć ciśnienie w oponach w junaku 901, bo nic w książce serwisowej nie pisze, a w internecie ciężko znaleźć. ...

Piaggio Fly 50 4T 2008 - ciśnienie w kołach

... witam, chciałbym zapytać Jakie powinno być prawidłowe ciśnienie w kołach w modelu skutera jak w temacie? jacek ...

Ciśnienie w kołach - Kymco Agility City 125 ?

... witam, Jakie jest poprawne ciśnienie w przednim kole dla kymco agility city 125, bo wg instrukcji powinno to być 1.75 kg/cm2 (bez względu na liczbę osób na pokładzie ;)), a wg ...

Jakie rolki ? / Jakie sprężynki ?

... Jakie rolki/sprężynki wybrać aby skuter miał lepsze przyśpieszenie jak i prędkość v-max ? bo 2t raczej nie powinien lecieć 50-55 km/h. ...

Jakie Rolki

... siemanko ! :) mam router'a pluss, wszystko seria, i nie wiem Jakie rolki do niego dobrać, chciałbym aby przyspiesznie się też trochę polepszyło, ale głównie chodzi mi o v-max. ...

Jakie opony?

... prowadzenia (szczegolnie przy zlozeniach i hamowaniu) jak najlepsza specyfikacja na mokrej nawierzchni jest wiec koniecznoscia (oczywiscie na suchym tez ma sie trzymac jak nalezy) w gre wchodza tylko gumy markowe (na Oponach sie nie oszczedza) co byscie polecili? z gory dzieki! pzdr. ...

jakie lusterka?

... witam. Jakie lusterka wchodza do kingway maximus? chodzi mi o rozmiar ? ...

Jakie sprzęgło?

... witam, w moim fresco mam airsal 80cc 4t i wariator malossi multivar. Jakie do tego sprzegło do 200zł? ...

jakie rolki

... Jakie kupic rolki do skutera zeby mial lepszy start a predkosc pozostala bez zmian. kingway camaro 4t seria ...

Jakie Malowanie ?

... Jakie malowanie polecacie do skuterka romet 727 aby prezentował się ładnie a zarazem nie oszpecał .. ...

Jakie narzędzia ? :)

... siemka, planuje po zmieniać różne rzeczy w skucie, na początek zdjąć wszystkie blokady. na wiosne chcę wymienić cylek w skucie... co potem warto zmieniać ? co regulować ? a Jakie narzędzia muszę kupić żeby móc wymienić ten cylinder, np. rolki ? i ogółem do domowego serwisowania skuta, wole sam się czegoś nauczyć niż innym płacić ;). jaki jest mniej więcej koszt ...

Jakie rolki

... siema. rozkrecilem ostatnio swojego skuterka i zobaczylem ze rolki sa bardzo starte. wiec zamierzam kupic nowe , tylko wlasnie chodzi o to ze za bardzo nie wiem Jakie :| skuter to 50 ccm w 4t prebieg 5.600km . przy okazji chce wymienic sprezynki sprzegla , tylko nie na seryjne lecz cos w wersji sport aby mial wyzsze obroty ...

Jakie przełożenia ?!! - doradzcie coś

... witam panowie :) chce w swojej apce zmienić przełożenia bardziej na moc, ale żeby też sie v-max nie pomiejszył :d w ogóle tego nie ogarniam, Jakie pierwotne, wtórne, na mielochu jest przekładnia pierwotna, nie rozumiem.. doradzi mi ktoś ? ...

Speedfight 3- jakie rolki???

... siemka, ostatnio zakupiłem do mojego speeda 3 malossi multivar i leovince zx. z multivarem dostałem rolki 8,5g i białą sprężynę centralną. moje pytanie brzmi- Jakie rolki mogę założyć, aby zwiększyć osiągi, bo czytałem,że przy takim wydechu potrzebne są lżejsze rolki- ...

Jakie Rolki? Pomocy

... stage 6 medium -sprzęgło naraku (czerwone sprężynki) -dzwon sprzęgła stage 6 wind cooler 112mm -pasek napędowy motoforce - w przyszłości gaźnik tec 21mm i mam zamiar dokupić wariator hebo next generation i zastanawiam się Jakie umieścić w nim rolki????????????????????? chodzi o to, aby miał dobre osiągi i dobre przyśpieszenie 2 w 1. wiem ,że aż tak dobrze nie ma ale doradźcie. waszym zdaniem ...

Jakie supermoto kupić ?

... tak jak w temacie, Jakie supermoto do 2500-3000 zł ?? ...

jakie rolki wariatora dać 4t

... ma pytanko Jakie dać rolki wariatora do poj.50cm3 4t. ...

jakie są zabezpieczenia w magnusie t-rex 2t

... witam Jakie są zabezpieczenia oprócz modułu w magnusie t-rex 2t ??? ...

Pozostałe tematy z bazy wiedzy>>

Newsletter

Podaj e-mail:

Skuterowo.com Poleca:

Kogo Policja najczęściej zatrzymuje do kontroli?
Oczywiście tych co łamią w rażący sposób przepisy. Wiadomo - Policjanci są najbardziej wyczuleni na punkcie prędkości oraz wyprzedzaniu. Jednak...

Nowy Motocykl Sokół: To test polskiej myśli technicznej
Po 75 latach znalazła się grupa miłośników, która postanowiła wskrzesić legendarnego Sokoła. Jak podkreślają autorzy tego projektu to jedyny produkowany...

Polak opracował automatyczne lusterko motocyklowe
Lusterko, które automatycznie dostosowuje się do pozycji motocyklisty i jego pochylenia. Takie cudo skonstruował 19-latek z Poznania. Dzięki temu, jazda...

Junak JetMax 250 i wyprawa nad Zalew Zegrzyński
Miniony weekend był niezwykle ciepły i pogodny. Pomyśleć sobie, że to jeden z ostatnich w tym sezonie. Jesień zbliża się...

Za co motocyklista może stracić prawo jazdy?
Całkiem niedawno w Skuterowo.com pisaliśmy o coraz częstszych przypadkach odbierania praw jazdy polskim kierowcom - zarówno motocykli, jak i samochodów...

Istotne dla posiadaczy skuterów i motorowerów

Co jest najważniejsze na Użytkowników Skuterowo.com:
- Odblokowywanie skutera i motoroweru
- Tuning skuterów i motorowerów
- Karta Motorowerowa, jak zdać, jak się nauczyć i gdzie.
- Prawo Jazdy AM i Prawo Jazdy na Skuter.
- Modele skuterów Romet: Zetka 50, RR, 727, 717.
- Modele skuterów Zipp: Pro 50, Vapor, Toxic
- Model Yamaha Aerox, Xenter.

Polecane testy, porady, opinie...

 
Sezon start. Dopiero?

Sezon start. Dopiero?

20 kwietnia 2012

Ostatnio jakoś wiosny za oknami nie widać. Deszcz, totalny brak słońca. Jesień, po prostu jesień mamy tej wiosny. Wielu zła aura nie odstraszyła i już od dobrych kilku tygodni śmiga na dwóch kółkach. Czas teraz na mnie. Koniec z korkami i dużym spalaniem! Czas na wolność.

Blogi6 opinii

Yamaha MT-125: Zdjęcia, Opis, Cena, Dane techniczne

Yamaha MT-125: Zdjęcia, Opis, Cena, Dane techniczne

15 marca 2014

To prawdziwy szał na rynku motocyklowym, tym bardziej jeżeli mowa o pojemnościach 125 cm3. Świetny design i nie mająca w sobie równych stylistyka, jak najbardziej znajdują swoje zainteresowanie

Zdjęcia0 opinii

Najfajniejsze Dziewczyny na Motor Show

Najfajniejsze Dziewczyny na Motor Show

10 czerwca 2013

Czym by były targi motoryzacyjne bez pięknych kobiet? Byłyby jak motor bez gazu. Kamera Skuterowo.com na tegorocznych tagach Motor Show w Poznaniu postarała się uchwycić to, co dla oka najprzyjemniejsze.

Wideo3 opinii